woensdag 1 augustus 2012

Logo en naam ontwerp voor raamdecoratie webshop


Logo en naam ontwerp voor raamdecoratie webshop.

De klant heeft een webshop met woon- en raamdecoratie en is opzoek naar een naam en logo hiervoor. Ik heb gekozen voor de naam 'get your look' omdat het duidelijk maakt klanten zelf de 'look' van hun ramen kunnen bepalen via de webshop. Tevens staat 'look' voor naar buiten kijken. (look outside). Ik heb met deze naam twee verschillende stijlen gemaakt zodat ik beter kan bepalen wat de smaak van de klant is.

Het eerste logo maakt gebruik van een hip font dat op een retro manier geplaatst is. Wat op moment erg populair is. Daarnaast symbolen van ramen met een gordijn en jaloezie. Ik heb gekozen voor zachte kleuren die associëren met hout (kozijnen) en DIY.

Het tweede logo is wat zakelijker gericht. Waar de O's uit het woord 'look' als ramen van een huis fungeren. Het woord 'your' valt in dit logo goed op en geeft het een persoonlijk karakter voor de klanten. Ik heb hier gekozen voor meer huiselijke kleuren. Hout en dakpannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten